lørdag den 13. april 2013

Inspirerende dag

Biblioteket i Hjørring havde inviteret Annette Danielsen til 3 timers inspiration. Det var der 99 kvinder, der havde fået billet til i dag.

Jeg har før mødt Annette, og hun var som altid meget inspirerende.


Selv om jeg har set mange af hendes modeller før og strikket en del af dem, bliver der ved med at dukke nogle op, som jeg bare får lyst til at strikke.

Annette har flere bøger på bedding - jeg glæder mig!

Billedet er af Cumulus, som jeg strikkede i 2010, den er jeg meget glad for.
Hilsen AC

8 kommentarer:

  1. Jeg har endnu til gode at møde AD, men jeg har en del af hendes opskrifter, som jeg synes rigtig godt om

    SvarSlet
    Svar
    1. Hun har lavet mange fine modeller, synes jeg.

      Slet
  2. Rigtig flot mønster. Kan godt forstå du er vild med det

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var også sjovt at strikke.

      Slet
  3. Jeg har mødt hende nogle gange hos Isager i Århus, når hun har udgivet nye bøger. Hun laver mange fine opskrifter, men de sidste 2 bøger hun har udgivet, den med store størrelser og den med rester, er jeg ikke så vild med. Jeg er spændt på at se det hæfte, der udkommer i maj. Håber det er lidt mere som sommerhæftet fra sidste år.

    SvarSlet
    Svar
    1. Bogen med de store størrelser kender jeg ikke. "Strik med stumper" var jeg heller ikke så begejstret for i starten, men efter at jeg har set modellerne er der alligevel 2 - 3 stk. jeg kunne tænke mig...

      Slet
    2. Jeg er også igang med en enkelt derfra, men de andre siger mig ikke så meget.

      Slet
  4. Å det er så deilig å få litt ny inspirasjon, og se og lære noe nytt! Flettene på bildet ditt er ekstra fine, synes jeg :)

    SvarSlet