fredag den 1. august 2014

Garnfristelser

Jeg nåede lige omkring Holst Garn, inden der blev ferielukket.

Trøjen Viggo (se forrige indlæg) gjorde, at jeg blev fristet til at strikke mere i Coast.


De to af farverne er jeg i fuld gang med til en trøje af Stine Hoelgaard. De øvrige er til mere drengestrik.

I går kørte jeg en tur til Tversted. Marianne Isager har flyttet rundt på sine butikker, og begge steder er et besøg værd.


Med hjem kom der Isagers Japansk Bomuld til en stribet zigzag - bluse. Garnet føles som hør, når jeg strikker med det, men det bliver meget blødt efter vask.
Jeg strikker på p 2½, så det  kommer til at tage sin tid, men det gør ikke noget, der er jo længe til næste sommer.... Heldigvis er denne sommer jo ikke slut endnu!
Hilsen AC

2 kommentarer:

  1. Jeg har også strikket i Coast, det er virkeligt lækkert - og sikke smukke farver, du har købt
    Jeg er spændt på at se din zigzag-bluse, garnet er i hvert fald sjovt at røre ved før vask

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er meget lækkert - og farverne er jeg vild med.

      Slet