lørdag den 5. maj 2012

Fremgang

Det går fremad med Bredbånd, nu skal der slås op til ærme nr. 2...



Med Annette Danielsens Gåseøje har det været et skridt frem og to tilbage. Efter jeg viste den frem for nogle dage siden, måtte jeg erkende, at jeg havde sjusket med ind - og udtagninger i kanten. Jeg lod den ligge lidt velvidende, at hvis jeg strikkede videre, ville jeg aldrig blive glad for den.
Der var kun ét at gøre: Begynde forfra - så det gjorde jeg. Lige nu har jeg strikket de første par pinde af mønstret.


Hilsen AC

1 kommentar:

  1. Det er to lækre modeller, du har gang i. Det er sjovt med den Gåseøje - den model ser virkelig ud til at hitte i sommerstrikningen i år. Også jeg er begejstret for den, men den dur ikke til mig (maven er for stor). Så den kommer desværre ikke på mine pinde.

    SvarSlet