torsdag den 31. maj 2012

Tinas (Sommer)tørklæde

Her er min version af Tinas tørklæde.

Det var egentlig tænkt til at bruges sidste sommer, men jeg kørte træt, da jeg var kommet ca. halvvejs i kanten, så det fik lov at ligge stille.


For et stykke tid siden fandt jeg det frem igen, i går lykkedes det så at få det skyllet op og spændt ud.
Garnet er blødt og lækkert.
Det er velegnet til at lune om skuldrene i disse dage!


Jeg synes oftest, det er sjovt og hyggeligt at strikke tørklæder og sjaler, men får dem ikke brugt tilstrækkeligt. Det må jeg vist øve mig på, det er synd, de bare ligger i gemmerne.

Fakta:


  • Tinas tørklæde fra Rasmilla
  • Rasmillas Yndlingsgarn - 55% lammeuld og 45% bomuld 
Hilsen  AC


2 kommentarer:

  1. Det er et utrolig smuk kantmønstwr..
    Jeg er selv blevet meget bedre til at tage et sjal på efter, som du, flere år hvor jeg blot havde dem i skabet, eller datteren tog dem med hjem.
    I dag nyder jeg at lune mig. Måske det er alderen;) der ikke tåler træk og kulde. Jeg ved det ikke..

    SvarSlet
    Svar
    1. Ha Ulla:-) Men jeg tror faktisk, du har lidt ret. I al fald bruger jeg mine uldne trøjer meget mere end førhen (og klimaforandringerne kan vist ikke få skylden...)

      Slet