søndag den 11. maj 2014

Farven lilla

Regnbuelegen slutter med lilla.
Først et billede fra min have. Her Vibeæg som er helt fantastisk.


Tre billeder fra arkivet af lilla strik.

Igen igen en model af Annette Danielsen: Samsø fra Kunsten at strikke en ø. Den er strikket i Isagers Tvinni, som er et fantastisk dejligt garn at strikke i samtidigt med, at det holder sig godt. Farven er smuk lavendel.
De lilla knapper? Selvfølgelig fra Birthe Sahl.



 Sidste år deltog jeg i en Mysterie KAL. Resultatet blev dette tørklæde, som jeg har brugt meget. Grå og lilla passer godt til hinanden.



Sidste billede er Tinas tørklæde fra Rasmilla i lyse sommerfarver (så det må jeg vist have fundet frem).


Og jo, jeg har gået med lilla ble som studerende (det har jeg heldigvis ingen billeder af), og jeg har en del lilla tøj i klædeskabet.
Lilla fåes i mange fine nuancer og er klædelig, synes jeg - og så passer det godt med blåt:-)

Det har været hyggeligt at være med i Regnbuelegen! Jeg har ubevidst gået og "ledt" efter farver ude og hjemme.
Søndagshilsen
AC

2 kommentarer:

  1. Hvor var det hyggeligt at hilse på dig i dag og lige få en lille snak om verdens bedste interesse :-) Lilla er flot - og især sammen med gråt, men faktisk også sammen med turkise og ja, de blå farver :-) Du har også bare lavet så mange fine og lækre ting :-)

    SvarSlet
  2. Hvor er dine sjaler smukke :-) og det er nemlig rigtig hyggeligt at lede efter farverne den ene uge efter den anden :-) Hav en god dag!

    SvarSlet