onsdag den 23. maj 2012

Sommerstrik status

Sikke dog et vidunderligt sommervejr! Jeg er lige gået ind efter at have været udendørs en stor del af dagen.

De sidste timer er tilbragt under parasollen med en god bog. Det er næsten som at have ferie.
Sommerstriber er på vej. Det japanske garn er faktisk ikke så tosset at strikke med, man skulle ellers tro, det ville være hårdt.
De første pinde på kroppens mønster er strikket.


På Samlebånd er jeg ved at samle masker op trøjen rundt, så der kan strikkes kant. Jeg er lidt utryg ved størrelsen - håber ikke den er for lille :-(

Ellers bliver det til meget lidt strikkeri i disse dage, jeg nyder bare det dejlige vejr!

Hilsen AC

2 kommentarer:

  1. hej
    jeg er da vild med dit farve vald, de er flotte sammen og de er tilpas afdæmpet at de kommer til at være gode sammen med en masse af dit tøj...

    SvarSlet
  2. Sommerstriber er en superskøn model, som jeg også snart vil igang med. Lækre farver du har valgt til din!!!

    Og jeps, det er da om at nyde vejret nu det endelig er så godt! Strikketøjet løber jo ingen steder :-)

    SvarSlet