torsdag den 2. april 2015

Endnu en AD model

Jeg strikker den også. Altså Fiskekutter fra Annette Danielsens skønne bog, Grønland.



Jeg strikker i Highland Wool fra Isager, som er meget lækkert både i strikkeprocessen og i brug. Desværre kan jeg ikke "fange" farverne rigtigt med mit kamera - det er Ice Blue og Sky.
Sky er meget smuk i virkeligheden, der er rigtigt mange farver i den.
Ærme nummer 2 er på vej...


Næste punkt er at finde kantfarver, så jeg er på jagt i gemmerne.


Jeg har ikke fundet den rigtige farve endnu - måske calypso fra Holst eller en turkis - så jeg leder videre.
Hilsen AC

6 kommentarer:

  1. Dejlige farver du har valgt, det bliver spænde at se hvilken farve du vælger som kant

    SvarSlet
  2. Den ser så dejlig ud den fiskekutter. Det er nogle skønne farver, du har valgt

    SvarSlet
  3. Den bliver så flot i de farver - glæder mig til at se den med kant.

    SvarSlet
  4. Den bliver smuk i de farver. Sjovt nok er din Sky helt grå på min skærm, men jeg kender godt farven så jeg kan sagtens forestille mig det bliver flot.

    SvarSlet
  5. Det bliver spændende hvad du vælger - farverne ser lidt beige ud fra min pc, men de er da vist i den blå skala :-) Min Fiskekutter er lige blevet lagt til tørre :-) Jeg tror, den bliver et rigtigt hit - en god, anvendelig basismodel :-)

    SvarSlet
  6. Fiskekutter er en skøn model. Også jeg er spændt på hvad du vælger som kantfarve- jeg ville nok trække mod den koralfarvede, men de andre farver er også flotte.

    SvarSlet