lørdag den 12. april 2014

Orange?

Rynkede græske appelsiner købt hos den lokale købmand. Når skrællen er fjernet er der den smukkeste orange farve, og de er meget søde. Det er det første, jeg tænker på, når jeg skal finde noget i farven orange.
Jeg har intet tøj i orange (det passer ikke - der ligger vist en orange t-shirt sammen med sommertøjet) og har stort set aldrig haft noget.
Men farven optræder da herhjemme.


Verner Pantons smukke krus har jeg i flere farver.

















Og en orange IKEA kagedåse er også flyttet ind.



NIX PILLE - må kun bruges til stof og garn!


I køkkenvinduet står disse to urtepotter med en gul blomst i anledning af påsken.


Et enkelt nøgle garn til kanterne på Bits af Hanne Falkenberg og broderitråd fra et Fru Zippe kit.


Til sidst: Det er måske lidt snyd - rosen fra mit drivhus er nok mere ferskenfarvet, men smuk er den!


Tilføjelse: Jeg glemte at skrive, at dette er en del af Regnbue Bloglegen
God weekend
AC

3 kommentarer:

  1. Orange er sådan en skøn farve :o) dejlig varm - men den kan overdoseres. fantastisk smuk rose !

    SvarSlet
  2. wow meget flotte orange ting du viser orange er nu en flot farve når man finder så smukke ting :-)

    SvarSlet
  3. Jeg har også en NIX PILLE magen til din ;) ferskenfarvet er vel også en form for orange og din rose er smuk :)

    SvarSlet