søndag den 26. maj 2013

Poncho og næsten sommer

Gennem de seneste uger harjeg haft meget travlt med eksamen, som nu er veloverstået. Derfor føler jeg næsten, jeg har sommerferie, selv om der er et stykke tid til endnu.
Den kommende uge har jeg afspadsering, dejligt!



Mens jeg har læst til eksamen er denne fine poncho hoppet af pindene. Den er vasket og klar til brug.
Citronmoster har lavet det fine mønster og delt det med os alle lige her. Tak for det!


Den passer perfekt, og jeg er sikker på, at den vil blive brugt rigtigt meget.

Fakta

Mønster: Citronmosters poncho
Garn: Holst supersoft - farven Willow - som på mine billeder er alt for lys
Pinde: Nr. 4
Størrelse: Jeg er normalt en str. M. Den er strikket helt efter opskriften og passer mig
Fra lager: Nej, købt på Saltum Uldfestival


8 kommentarer:

  1. Nej hvor er det et fint mønster !
    Det er et rigtig smukt sjal.
    Og tillykke med eksamen :o)

    SvarSlet
    Svar
    1. Mønstret er nemlig fint
      - og mange tak!

      Slet
  2. Hvor er den flot, supersød.
    Tillykke med din eksamen.

    SvarSlet
  3. Svar
    1. "Kjempefin" - sikke dejligt ord:-)

      Slet
  4. Hvor er den blevet fin. Det glæder mig at opskriften kan bruges :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er så fin en opskrift, du har lavet - lige til at følge:-)

      Slet